Levering & Retourneren
Bezorginformatie
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen.
Het kan 1-4 werkdagen duren voordat we uw bestelling hebben voorbereid en aan de vervoerder hebben overgedragen. Houd in het geval van bankholidays, tijdens de kerstperiode of andere drukke periodes (bijvoorbeeld Black Friday) rekening met een paar extra werkdagen voor verzending en levering.
Bestellingen worden verzonden vanuit ons logistiek centrum in Polen. Voor leveringen naar het VK dekken wij alle kosten met betrekking tot douaneafhandeling.
Bestellingen worden verzonden via de DPD, GLS en UPS koeriersdienst.
Neem onmiddellijk contact met ons op als u iets wilt wijzigen in uw bestelling. Houd er rekening mee dat de meeste wijzigingen vereisen dat u de huidige bestelling annuleert en een nieuwe plaatst. Zodra de bestelling een bepaald stadium van uitvoering bereikt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen of uw bestelling annuleren!
Het totale bedrag dat u voor uw bestelling moet betalen, bestaat uit de prijs van het/de artikel(en) plus eventuele bezorgkosten (indien van toepassing, worden apart vermeld). Deze worden tijdens het afrekenproces weergegeven.
Houd er rekening mee dat de levertijden slechts indicatief zijn.
Alle leveringen worden uitgevoerd volgens de standaardprocedures van de vervoerders.
Speciale bezorginstructies dienen slechts als leidraad en hoeven niet door de vervoerder te worden opgevolgd.
Als we uw bestelling moeten splitsen, betaalt u slechts één keer voor de bezorging. Als u echter hebt gevraagd om de bestelling te splitsen, moet u voor elke verzending verzendkosten betalen.
Bij levering kan om een bewijs van levering (handtekening) worden gevraagd.
Op zon- en feestdagen worden er geen bestellingen bezorgd.
Beschadigde of verkeerd geleverde producten
Retourinformatie
Als klant uit het Verenigd Koninkrijk of de EU hebt u het recht om uw contract met ons om welke reden dan ook te annuleren, op elk gewenst moment tot 14 kalenderdagen na de dag waarop u de bestelde goederen hebt ontvangen (let op: als producten afzonderlijk worden geleverd, gaat de periode van 14 dagen in op de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij het laatste artikel ontvangt).
U dient ons per e-mail of per post duidelijk te laten weten dat u uw bestelling wilt annuleren.
Wij regelen het gratis ophalen (voor het Verenigd Koninkrijk is een printer nodig om de ophaalbon te kunnen printen) of we laten u de verdere stappen zien als ophalen niet mogelijk is.
Als u contact met ons hebt opgenomen om te annuleren voordat uw producten zijn aangekomen, kan de levering niet worden onderbroken, ook al is uw bestelling geannuleerd. Weiger alstublieft elke levering van geannuleerde producten.
Stuur de artikelen uiterlijk binnen 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u de overeenkomst wilt herroepen, terug. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Gevolgen van annulering – Terugbetalingen
Eventuele bezorgkosten voor uw bestelling worden in uw restitutie opgenomen zodra wij het volledige bedrag (niet een deel) van uw bestelling hebben ontvangen.
Houd er rekening mee dat wij het recht hebben om de terugbetaling van de bezorgkosten te beperken tot de waarde van de standaardlevering.
Uw terugbetaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de producten uitgevoerd met hetzelfde betaalmiddel als dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij we uitdrukkelijk anders zijn overeengekomen. In ieder geval worden u geen kosten in rekening gebracht als gevolg van een dergelijke terugbetaling.
Indien u ons bewijst dat u de goederen heeft teruggezonden (verzendbewijs), zullen wij overgaan tot terugbetaling zonder te wachten tot wij uw retourzending hebben ontvangen.
Indien u uw bestelling heeft geannuleerd en er geen goederen zijn geleverd, wordt uw terugbetaling uitgevoerd binnen 14 dagen na de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw besluit om de bestelling te annuleren.
U dient zorgvuldig om te gaan met de producten die u wilt annuleren.
Uw wettelijke rechten blijven onaangetast.
Voor meer informatie over uw wettelijke rechten kunt u contact opnemen met uw plaatselijke overheid of consumentenadviescentrum (bijvoorbeeld het Citizen's Advice Bureau als u in het Verenigd Koninkrijk woont).
30 dagen retourbeleid – klanten in het VK/EU
Wij willen dat u tevreden bent met wat u hebt besteld. Daarom bieden wij u, naast uw herroepingsrecht zoals hierboven beschreven, extra tijd als u van gedachten verandert.
Ons retourbeleid is gebaseerd op goodwill (waarbij wij geen wettelijk recht hebben om uw retourzending te accepteren) en geldt voor artikelen die u binnen 30 dagen na ontvangst wilt retourneren.
Geretourneerde goederen dienen in dezelfde staat te verkeren als waarin u ze heeft ontvangen (met labels).
Zorg ervoor dat u voorzichtig met uw artikelen omgaat wanneer u ze test. Wij kunnen retourzendingen namelijk weigeren als het duidelijk is dat dit niet is gebeurd.
Wij zijn er om u te helpen!
Als u vragen heeft die hierboven niet beantwoord worden, neem dan gerust contact met ons op.